Política de Privacidá

INTRODUCCIÓN

En Sociedá La Montera, sensibilizaos coles necesidaes de los usuarios d'Internet y conscientes de la importancia de la rigorosa privacidá de la información personal que nos confíen, incluyimos esta declaración de privacidá en ficies de que sías consciente de la política nel tratamientu de los datos personales que llogra de los sos visitantes y usuarios.

Como usuariu, aceptes estes condiciones pol pixín fechu de lleer, visualizar o salear nel sitiu. De nun aceptales, tienes d'abandonar el sitiu, ensin faer usu dalgunu d'él y el so conteníu, y ensin aportar a les páxines enllazaes.

RESPONSABLE DEL TRATAMIENTU DE DATOS

El titular del sitiu y responsable del tratamientu de datos ye Sociedá La Montera, con CIF G33034943, para contactar puedes utilizar la dirección de corréu electrónicu info@lamontera.org, el teléfonu 34+985693988 o corréu postal a Leopoldo Fernández Nespral 29, códigu postal 33900 de Llangréu/Llangréu, Asturies / España.

FINALIDÁ DEL TRATAMIENTU DE DATOS

Nos nuesos sitios web, esisten unos apartaos específicos onde puedes anotar los tos datos para recibir información sobro actualizaciones de la nuesa web y de dalgunos los programes que se distribúin. Nós asegurámoste que la información que nos facilites va ser xestionada de forma totalmente confidencial.

Los datos van almacenase mientres esista previsión del so usu para'l fin pol que fueron percanciaos.

Nun se realicen tomes de decisiones automatizadas colos tos datos.

La web puede utilizar cookies, consulta nuesa política de cookies.

LLEXITIMACIÓN DEL TRATAMIENTU DE DATOS

L'usu de los tos datos realízase porque nos das el to consentimientu para usar los que nos apurres nos formularios para un usu específicu que s'indica en cada unu d'ellos. Los tos datos solo son necesarios para los usos concretos polos que se te soliciten, si nun nos los facilites, esos servicios nun son posibles.

TRESFERENCIES Y CESIONES DE DATOS

Esiste un compromisu firme pela nuesa parte de que los datos qu'apurra a Sociedá La Montera, nun van ser vendíos nin vencíos a terceres persones ensin el previu consentimientu del comenenciudu de nenguna manera o circunstancia, sacantes consentimientu espreso o obligación llegal.

Nuesu sitio web contien enllaces escontra sitio web de terceros. Sociedá La Montera nun se fai responsable poles polítiques y práctiques de privacidá d'estos otros sitios.

DERECHOS DE LOS COMENENCIUDOS

Tienes el derechu d'aportar a la información que sobro la to persona ta almacenada nes nueses bases de datos, rectificala si esistiera dalguna errata, suprimila, llindala, oponete al so tratamientu y retirar el to consentimientu si esi ye'l to deséu. Pa ello a cencielles tienes d'escribir un y-mail a la dirección de corréu electrónicu info@lamontera.org onde te vamos atender gustosamente cualquier consulta, comentariu o aclaración riquida al respeutu.

Para mayor información sobro temes rellacionaes, el sitiu de referencia na Rede española ye la Agencia de Protección de Datos, onde tienes derechu a reclamar.